Kecsketejes termékeim bemutatása / tesztelése 2. rész

By | 10:31 Leave a Comment
Sziasztok!

Már egy elôzô postomban bemutattam illetve teszteltem a kecsketejes termékeimet, de eközben egy új taggal bôvült a kollekcióm.


Eszter küldött nekem egy kamillás-mandulás kecsketejes arcpakolás alapot (egy havi adag). Volt olyan kedves, hogy a kedvenc spirulinás arcpakolás alapomból is tett a csomagba egy mintát. És ez még mindig nem minden... egy nagyon aranyos fakanál is volt benne amely segítségével a port ki tudjuk mérni, illetve össze tudjuk keverni a nedves hozzávalóval.

Összetevôk: kecsketejpor, bio zabkorpa, fehéragyag, tápiókapor, mandula ôrlemény, kamilla virág, illóolaj

Szóval mint Eszter termékeinek mindegyikérôl, így errôl is elmondhatjuk, hogy 100%-ban természetes anyagokból készült.

Ez az arcpakolás alap eredetileg érzékeny bôrre készült. Az én bôröm nem tartozik ebbe a csoportba, de már az elsô használat után éreztem, hogy jót tett az arcomnak.

Használata: 
Tegyél egy-két kiskanálnyi arcpakolás alapot a tenyeredbe, vagy egy kis tálba és tetszés szerint pépesítsd vízzel, aloe vera géllel esetleg teával, adhatsz hozzá mézet vagy joghurtot is. A pépet vidd fel az arcodra és a dekoltásodra. Száradás után bô, langyos vízzel mosd le.

Engem elôször az illata nyûgözött le, majd amikor kipróbáltam a hatása is levett a lábamról. Nagyon puhának és tisztának éreztem az arcomat és az is volt.:) Örülök, hogy ezt a terméket választottam.

Ha kecsketejes termékeket szeretnétek vásárolni , Eszter webshop-ját csak ajánlani tudom: http://kecsketejszappan.viltor.hu

Ti már használtatok kecsketejes kozmetikumokat? Mi a véleményetek róluk?
Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

0 megjegyzés :